Är jag bara en lögnare som vill tala illa om min utmärkta personal?

Är det rimligt att urin påsen frånb kateten där den ligger bredvid mig kan bli så överfylld att de slutligen spricker

Medan personalen följer den skärpta instruktioinen om att utföra skärpt tillsyn av mig varje timme, pågrund av mit kritiska hälsoläge,

Eller talar då jag sanning när jag säger att de i stort struntar i denna för mig livsviktig instruktion, och inte kontrollerat mig som de skulle på hela dagen?

Ja instruktionen finns ju och blir de till frågde av cheferna så

påstår de att fe följer den till punkt och pricka.

Men varför såg de inte påsen fyllas och fyllas under dagen och såg til atttömmaden vid enav sina skärpta timkontroller?

JAG ÄR JU SOM ALLTID ENDAST EN USEL DÅRE, SOM SAKNAR ALL TROVÄRDIGHET, OCH BESÖKSFÖRBUDEN FÖRHINDQRAR ALL INSYN I VAD SOM HÄNDER HÄR PÅ BOENDET .

DET VORE INTE NÅGOT KONSTIGT OM MAN FANN MIG DÖD MIN SÄNG VID EN PÅSTÅDD TIMKONTROLL EFTER EN TIDS SVÅR SJUKDOM

Om nilsgunver

Traveling peaple
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar